37 پایگاه امدادی در جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی:
37 پایگاه امدادی در جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از ایجاد 37 پایگاه امداد جاده‌ای در مسیرهای حادثه خیز و پرتردد استان در طول برنامه پنجم توسعه خبر داد.

خبرگزاری فارس: 37 پایگاه امدادی در جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عزیز نوری ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای منطقه ارسباران گفت: در بررسی‌های کارشناسی و در راستای نیازسنجی‌های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر 78 پایگاه امداد جاده‌ای برای راه‌های مواصلاتی و ارتباطی استان آذربایجان‌شرقی مورد نیاز است تا به حد استانداردهای لازم برسد.

وی افزود: در این راستا 37 پایگاه امداد جاده‌ای در طول برنامه پنجم توسعه در راه‌های استان آذربایجان‌شرقی به مرحله اجرا در می‌آید که از این تعداد در سال‌جاری عملیات اجرایی چهار پایگاه امداد جاده‌ای در جاده‌های ارتباطی پرحادثه و پرتردد استان آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اهر و منطقه ارسباران یکی از مناطق مهم گردشگری و شاهراه ارتباطی استان است که روزانه شاهد تردد صدها خودرو عبوری و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه هستیم.

نوری ادامه داد: دراین راستا تمام مقدمات لازم از جمله نقشه‌برداری، عملیات مطالعاتی، جانمایی و تملک زمین‌های مورد نیاز برای احداث و ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه "گویجه‌بل" جاده اهر- تبریز و گردنه "سامبران" در مسیر پرتردد اهر – کلیبر به زودی و به میمنت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این مسیرها آغاز می‌شود که با راه‌اندازی این پایگاه‌ها شاهد ارائه خدمات هر چه بیشتر برای مسافران و گردشگران خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: عملیات اجرایی پایگاه امداد جاده‌ای اهر به مشکین‌شهر نیز که از سال گذشته آغاز شده امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 





:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: